Moederdag tips:

Ik ga dit weekend zelf een weekendje weg met vriendinnen. Heel veel zin in, maar daardoor mis ik wel mijn moederdagontbijtje.... Weet niet eens of Bo dit wel op de planning had staan, maar hij heeft in ieder geval op de opvang een cadeautje voor mij gemaakt. Dit heeft hij thuis verstopt in de la van z'n bed en daar mag ik "echt niet kijken!". Dus doe ik dat niet....
Maar goed, ik ontbijt dus in een hotel zondagochtend. Ook zeker niet verkeerd!
Voor mijn eigen moeder moet ik wel nog een cadeautje vinden!

Best moeilijk. Bloemen zijn natuurlijk altijd goed.... Maar die heb ik haar de laatste tijd (met al het ziekenhuis chemo gedoe) al best veel gegeven. Heb jij ook even geen inspiratie: bij deze wat last minute tips:
- Langs Home Stock gaan, voor bijvoorbeeld dit prachtige notebook


bron: www.homestock.nl/shop

Of deze prachtige posters in lijsten (weet zeker dat mijn moeder deze heel mooi zal vinden):


bron: homestock.nl/shop


- Even kijken op www.hm.com en dan bij de Home Collectie. Op de dam in Amsterdam zit een H&M waar ze ook de Home collectie verkopen. Dan kan je het daar ophalen, dan heb je het op tijd voor zondag binnen. Deze mooie geurkaars bijvoorbeeld: 
Ziet eruit alsof hij lekker ruikt! Vind je niet? 
Wist je trouwens dat de Action tegenwoordig ook hele fijne geurkaarsen heeft af en toe?

- Als je toch in Amsterdam bent: ga dan even langs de Sostrene Grene (op de Nieuwedijk), een van mijn favoriete winkels. Altijd wel wat te vinden. Bijvoorbeeld voor in de tuin van je moeder:

bron: sostrenegrene.com/nl

- Als je geen tijd hebt om te gaan winkelen, kan je natuurlijk ook even iets voor haar bestellen. 
Wel zo makkelijk. Bij bol.com heb je ook veel woonaccessoires die de moeite waard zijn:


Zoals dit plaid.


- Ik vind dat je jezelf met Moederdag als moeder zijnde ook best een cadeautje moet gunnen, dus doe vooral mee aan de give away die ik organiseer namens: Charlotte Wooning op instagram!

Of maak gebruik van de korting die ik mag geven op een Retrocino koffie cups apparraat van Jones Brothers Coffee op mijn blog.

Nou, hoop dat jullie last minute nog iets moois voor moeders kunnen vinden! Lukt vast wel! En nogmaals: bloemen zijn natuurlijk eigenlijk altijd wel goed!

Nou maar afwachten wat Bo voor cadeautje voor mij gemaakt heeft. Ik ben enorm benieuwd!

Liefs, Sanne 





0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★