Cybex....

We hebben de nieuwe kinderwagen al in huis hoor! Lekker voorbereid, vind ik wel zo fijn altijd! Ik wist dit keer goed wat ik wel en wat ik niet wilde in een kinderwagen, omdat we dat met Bo natuurlijk allemaal al een keertje hebben gedaan. Het autostoeltje moet goed zijn en handig en licht. En er moest isofix op zitten (zodat je hem makkelijk in de auto kan vast klikken). Onze auto heeft dat nu, dus het autostoeltje wilden we wel daarop laten aansluiten. De wagen moet ook vooral handig in gebruik zijn en niet te zwaar. Ik kan niet zo goed en veel tillen vanwege de fybromyalgie en heb altijd last van mijn rug en nek. Dus ik heb er op gelet dat het een lichtgewicht kinderwagen is en met 1 hand uitklapbaar is dan ook wel handig. Ik kwam uit bij de Cybex Priam kinderwagen! En oh, wat ben ik er blij mee! De chique kleur Manhattan grey past goed bij ons interieur, ook niet geheel onbelangrijk. Zo mooi!! En het kan goed voor een jongen of een meisje. De kinderwagen staat nu al te pronken in de nieuwe babykamer, te wachten tot er straks een klein, lief meisje in ligt. 










all pictures and styling: @enstijl

Ik denk dat het er op neer komt dat ze, de eerste maanden, ook in de reiswieg van de kinderwagen naast ons bed slaapt. Dat hebben we met Bo toen eigenlijk ook gedaan, de eerste drie maanden.
Wat zo fijn is aan deze kinderwagen: hij kan op standje "super lange mensen" gezet worden. Nou is Mari ook weer niet bizar lang. Maar wel langer.... hij is 1.94 m en bij de vorige kinderwagen met Bo kreeg hij steeds rugpijn als hij de wagen moest duwen.... Dat zei hij altijd in ieder geval.... Dus nu zijn we daar vanaf met deze wagen. Hij kwam ook met dit merk aanzetten! 

En zo zijn er nog meer goede redenen om voor deze kinderwagen te kiezen.  
Je zet hem makkelijk in elkaar (samen met Bo heb ik de kinderwagen in elkaar gezet). Over een tijdje kunnen we dan het buggy gedeelte erop zetten. En wat ik heel fijn vindt, het prijswinnende auto stoeltje kan in ligstand gezet worden. Dus kan het baby'tje goed slapen in het auto stoeltje. Dat is ook handig als de baby in slaapt valt in de auto en je dan toch even ergens heen moet lopen. Dan kan ze straks door slapen en is het niet slecht voor haar ritje (omdat ze dan niet te lang in de zitstand van het auto stoeltje zit). 

Ik heb al zin om ermee rond te lopen en te flaneren door de stad en door het bos! Dat duurt nog even, maar ik kan nu vast binnen ermee een beetje oefenen op m'n flaneer hoofd....

Liefs, Sanne  

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. A little baby girl is on her way! I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★