ixxi....

"ixxi your world", is de slogan van ixxi. En dat doe ik bij deze! Bo krijgt een jungle kamer voor z'n verjaardag en in stijl daarvan heb ik een foto die ik laatst nam in de Hortus Botanicus in Leiden voor hem uitvergroot op een ixxi. Hij vond het erg mooi daar in de Botanische tuin en deze print van een bananenplant daar past natuurlijk heel goed bij zijn nieuwe kamer straks. 


Mijn foto, die ik vorig weekend maakte in de Hortus Botanicus in Leiden.


De x-jes waarmee je vierkanten aan elkaar verbindt.


Ook had ik al een tijdje terug een hele leuke afbeelding met een dieren patroon gevonden via google. Deze heb ik laten afdrukken op een ixxi voor op de babykamer. 1 muurtje was nog saai en leeg, en daar hangt de ixxi nu, mooi te wezen!







Toch leuk om zo'n kunstwerkje zelf in elkaar te zetten. Het maakt het extra leuk als je een eigen foto laat vergroten en afdrukken op een ixxi, vind ik.

Binnenkort heb ik een nog een hele leuke primeur wat betreft een nieuwe collectie van ixxi. Stay tuned!

Liefs, Sanne 




0 reacties:

Een reactie plaatsen

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 31 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband and little boy Bo. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★