Rock that baby....

Ohhhhhh, ik heb zo'n prachtig hangwiegje van Rock that label in huis. Het past super goed in ons huis, door het materiaal en de prachtige, natural kleur. Maar waar ga ik de hangwieg hangen? Dat is een beetje de vraag.... Voor de middagslaapjes voor onze baby zou een goeie plek: in de woonkamer zijn. We hadden natuurlijk een hangstoel beneden staan, met standaard. En aangezien we helaas geen oude balken in huis hebben bij het plafond.... is aan een standaard wel een beetje de enige manier om dit mooie wiegje op te hangen. Dus ik denk dat beneden hier zo een perfect plekje is. Of uiteraard in onze slaapkamer!







Het wiegje is helemaal handgemaakt, in India. En zelfs de verpakking is al prachtig. Het wordt geleverd in een mooie katoenen zak met mooie tekst erop.



Ik denk dat de baby daar straks veel lekkere tukjes in zal gaan doen!
Verder zal de baby, denk ik, ook veel in de reiswieg van de kinderwagen gaan slapen. Dat deden we met Bo ook, toen hij net geboren was. En nu dus nog op zoek naar een mooi babybedje voor in de babykamer, voor na het wiegje.

Liefs, Sanne 

0 reacties:

Een reactie posten

Blog Archive

 

enstijl op homecrusch_

enstijl op homecrusch_
Ik ben ook gastblogger voor: www.homecrusch.nl

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner

Shortlist Meet the Blogger Audience Award Beginner
I've made it to the shortlist!

Followers

My blog on showhome.nl

My blog on showhome.nl
Very cool: my blog is shown in the list of best blogs on living and interiors on showhome.nl

Who am I? ★

I am Sanne, 32 years old and I live in Haarlem (the Netherlands) with my husband, little boy Bo and baby girl Jip. I get inspired by interiors and little details and want to share this with all who will read it....
I hope you get inspired by this blog too....
For more: check @enstijl on instagram.

Contact

Naam

E-mail *

Bericht *

Blogroll

★